Strona wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej X
nosimy.pl - najmodniejsze miejsce w sieci
    
zapamiętaj mnie         Nie masz konta? Zarejestruj się!

Użytkownicy on-line

Aktualnie nie ma żadnego użytkownika on-line

Akcje użytkowników

sittingduck 16:06   2018-01-17

Wylogowała się


sittingduck 15:50   2018-01-17

Zalogowała się


kresca 21:02   2017-05-03

Zalogowała się


domi 13:42   2016-09-25

Zalogował się


Ogłoszenia

Tagi




 

KOLEKCJA OKULARÓW GIORGIO ARMANI 2013

Kategoria: lookbook      2013-04-29

Stworzona w 2010 r. kampania promocyjna okularów zatytułowana Frames of Life wraca na scenę.

Tym razem miejscem akcji jest jedna z kawiarni dużego miejskiego placu, z nieustannie przewijającymi się ludźmi – ich rozlicznymi historiami, z których każda jest inna i każda wyjątkowa, a które przeplatając się, tworzą nową opowieść.

 

Bohaterami „portretów życia” są: Luc – pisarz, którego pierwsze dzieło ma właśnie ukazać się drukiem, Carlos – młody barman zafascynowany kinem, Nina – wiolonczelistka szukająca zatrudnienia oraz Lucille i Adrian – dwoje młodych utalentowanych architektów. Tworzy to melanż historii, emocji i oczekiwań, a wszystkie mają jedną wspólną cechę: okulary z serii Frames of Life. Każdy kadr jest spojrzeniem łapiącym bohaterów w czasie rzeczywistym, z którego wynika ich osobowość i historia.

 

Okulary stają się odsłaniającym detalem, który zamiast dominować, stylowo podkreśla prawdziwą naturę każdego z bohaterów. Okulary te charakteryzują się ponadczasową stylistyką, łączącą inspiracje ikonicznymi formami stylu Giorgio Armaniego z wykorzystaniem nowych materiałów i kolorów, wypracowanych szczegółów i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, przez co stają się niezwykle nowoczesne.

 

Oprócz mediów drukowanych i strony framesoflife.com nowa kampania Frames of Life będzie widoczna przedstawiana w formie krótkich filmów o każdym z bohaterów, a te będą się pojawiały na stronie internetowej i w tzw. mediach społecznościowych.

 

  

LUC - AR5004RT

Wybór pisarza to ultralekki model tytanowy z cienkimi zausznikami i niepowtarzalną krzywizną zakończeń. Doskonałe dopasowanie zapewnia zawias bez śrub, opatentowany przez Giorgio Armaniego. Opływowa ramka z zaokrąglonymi szkłami jest tak lekka, że okulary wydają się prawie niewidoczne. W zausznikach laserowo wygrawerowane logo Frames of Life. Okulary dostępne są w kolorze czarnym, złotym i brązowym, wszystkie w wykończeniu matowym. 

   

NINA - AR8017RZ

Wiolonczelistka nosi okulary dopasowane do silnej osobowości z lekkim zabarwieniem retro, które maskuje zaawansowane szczegóły technologiczne i wyrafinowane materiały. Cienkie, ruchome zauszniki tytanowe podtrzymują ramę z włókna octanowego, podkreśloną mostkiem z postarzanej, miękkiej skóry nappa. W zausznikach laserowo wygrawerowane logo Frames of Life. Dostępne kombinacje kolorystyczne to: czarny z mostkiem z szarej skóry, oliwkowy z mostkiem z brązowej skóry oraz cętkowana havana z mostkiem z czarnej skóry.

 

 

CARLOS - AR7010

Okulary młodego barmana utrzymane są w stylu vintage z domieszką nowoczesności w postaci frontu z włókna octanowego i tytanowych zauszników. Zauszniki przymocowane są do oprawek za pomocą bezśrubowych zawiasów opatentowanych przez Giorgio Armaniego. W zausznikach laserowo wygrawerowane logo Frames of Life. Model unisex dostępny jest w pięciu klasycznych wersjach kolorystycznych, w tym w kolorze havana blue i jasnym havana.

 

ADRIAN - AR8007

Wybór architekta to wyrafinowany, strukturalny model z zaznaczonym stylem retro w takich detalach, jak charakterystyczny podwójny metalowy mostek oraz metalowe nity. W zausznikach laserowo wygrawerowane logo Frames of Life. Specjalnie przetworzone włókno octanowe nadaje ramkom we wszystkich wersjach kolorystycznych nieco szorstką fakturę. Oprawki dostępne są w klasycznym kolorze czarnym, havana, szarym i czerwonym. Wszystkie wersje wyposażone są w szklane soczewki.

  

LUCILLE - AR7008

Partnerka Adriana, z zawodu również architekt, nosi eleganckie, owalne okulary z nutką retro widoczną w metalowych nitach z przodu i na końcówkach zauszników, a także w porysowanym wykończeniu ramek octanowych, tworzącym matowy efekt. Okulary dostępne są w pięciu wersjach kolorystycznych: czarnej, niebieskiej i morskiej. W zausznikach laserowo wygrawerowane logo Frames of Life.

 

 

 

 

 

Grupa Armani jest jedną z wiodących firm działających w sektorze mody i towarów luksusowych na świecie, zatrudniając ponad 5700 pracowników w 12 zakładach produkcyjnych. Zajmuje się projektowaniem, produkcją, dystrybucją i sprzedażą między innymi takich produktów jak odzież, dodatki, okulary, zegarki, biżuteria, kosmetyki, perfumy, elementy wystroju wnętrz pod następującymi markami: Giorgio Armani Privé, Giorgio Armani, Emporio Armani, Armani Collezioni, AJ Armani Jeans, A/X Armani Exchange, Armani Junior oraz Armani Casa. Ekskluzywna sieć dystrybucyjna Grupy obejmuje 751 sklepów, w tym także sklepy nienależące bezpośrednio do Grupy: 89 butików Giorgio Armani, 3 butiki Giorgio Armani Accessori, 211 sklepów Emporio Armani, 42 sklepy Armani Collezioni, 235 sklepów A/X Armani Exchange, 33 sklepy AJ Armani Jeans, 2 sklepy AJ Accessori, 21 sklepów Armani Junior oraz 36 sklepów Armani/Casa w 46 krajach.

 

 

 

 

 

 

 

 




Tagi: GIORGIO ARMANI , Frames of Life , najnowsza kolekcja okularów , Armani Polska

















 

Komentarze


Brak komentarzy

Aby dodać komentarz musisz się zalogować

Pozostałe wydarzenia - LOOKBOOK
nowa kolekcja Sebastiana Kubiaka Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-30
PURISMO to nazwa nowej kolekcji wrocławskiego projektanta Sebastiana Kubiaka, który już nie raz zaskoczył nas przestrzenną formą swoich kreacji. Również w tym sezonie, linią sylwetek rządzi geometria, jednak dzięki unikatowym zdobieniom tkanin wykonanym laserem, zyskały nowy wymiar.




DAMSKA KOLEKCJA WRANGLER Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-27
Linia Wrangler Denim Spa to dżinsy nasączone kosmetykami nawilżającymi, które wygładzają i koją skórę nóg. Po spektakularnej premierze w sezonie wiosenno-letnim, w kolekcji jesień-zima 2013 wprowadzamy nowe, zimowe odcienie.




Męski styl na cebulkę Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-27
Druga połowa lata z zimnymi porankami i gorącymi popołudniami sprawia, że chętniej sięgamy po tzw. styl wielowarstwowy. W męskim ubiorze niezbędne stają się lekkie okrycia, które zgodnie z trendami, łączymy z letnimi dzianinami, miękkimi koszulami oraz modnymi wzorzystymi szalami.




Converse Chuck Taylor All Star Rock Craftsmanship Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-27
Męska kolekcja Rock Craftsmanship to rzemieślnicza precyzja w awangardowym wydaniu. Każdy but łączy rock?n?rollowy detal i kunsztowne wykonanie, których nie powstydziłby się mistrz cechu. Czas nadać stylizacjom wyrazu.




Jesień w Top Secret Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-27
Jesienna oferta Top Secret zaczyna się już pojawiać się w sklepach i sprzedaży internetowej. W sierpniu na witrynach zobaczymy zdjęcia z najnowszej sesji, autorstwa znanego fotografika Jacka Poremby.




KOLEKCJA SAO PAULO 2013 Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-27
PRZYWITAJ LATO OTOCZONA EKSLUZYWNĄ I WYGODNĄ KOLEKCJĄ SAO PAULO 2013




Biżuteria Marisy Giannini Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-17
Biżuteria Marisy Giannini ? eksplozja młodości i koloru. Plecione i barwne ozdoby z metalem i sznurkami w roli głównej szykują modowy przewrót w biżuterii. A wszystko to za sprawą Marissy Giannini i jej niewyczerpanej, artystycznej kreaty wności.




Biżuteria Dolce Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-17
Piękne kolczyki w bardzo kobiecym, ponadczasowym stylu. Delikatne, ale wyraziste, zachwycają doskonałą harmonią prostoty i wyrafinowania. Świetnie łączą tradycyjną formę z nowoczesnym lokiem.




O bag w letnim wydaniu Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-17
W wakacyjnym sezonie każda z nas pamięta o uzupełnieniu garderoby o najmodniejsze stroje kąpielowe, sandały czy biżuterię. Niezwykle istotnym dodatkiem, który pozwoli na odświeżenie stylizacji z poprzednich sezonów, jest torba plażowa.




Sezon jesieo-zima 2013 z marką Converse Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-17
W sezonie jesieo/zima 2013 z marką Converse poczujesz klimat alternatywnej sceny muzycznej. Koncerty, imprezy w zaciemnionych piwnicach, lokale znane tylko ?wybranym?. Dni będą coraz krótsze, ale wieczorem miasto będzie odkrywad kolejne tajemnice. Poznaj je w Conversach.






powrót do góry ↑

Strona główna | O nas | Reklama | Regulamin | Pomoc | Widżety | Kontakt
    realizacja: Agencja Interaktywna zets.pl
a