Strona wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej X
nosimy.pl - najmodniejsze miejsce w sieci
    
zapamiętaj mnie         Nie masz konta? Zarejestruj się!

Użytkownicy on-line

Aktualnie nie ma żadnego użytkownika on-line

Akcje użytkowników

sittingduck 16:06   2018-01-17

Wylogowała się


sittingduck 15:50   2018-01-17

Zalogowała się


kresca 21:02   2017-05-03

Zalogowała się


domi 13:42   2016-09-25

Zalogował się


Ogłoszenia

Tagi

moda na wiosnę najmodniejsze kolory sezonu musthave sezonu jaki kolor najmodniejszy w jakim kolorze ubrać kolorowa stylizacja kreacja w intensywnych kolorach Alexander Mcqueen okulary przeciwsłoneczne najnowsza kolekcja AMQ 4217 SZPILKI MYS SZPILKI BLOGERKI Denim Look River Island modny dżins blogerzy trendsetterzy Joann Klimas projektantka mody Jororka Mazda Design konkurs modowy najmodniejsza torebka oryginalne torebki projekty torebek SZTUKA STYLIZACJI letnie stylizacje moda na lato jak ubrać się w upalne dni street fashion Carpisa kolekcja Travel modne walizki poliwęglanowe walizki Ubezpieczona Walizka modne torby podróżne kolorowa kosmetyczka kosmetyczka podróżna organizer na bieliznę Matt Pokora gala Fashion Magazine firma Exsud modelka Alexa Aleksandra Łuczak Magteam Model Management polska topmodelka Stelli Adler Tokyo Girls Collection Namie Amuro Elixa Converse Chuck Taylor All Star Rock Craftsmanship męska kolekcja modne trampki FIGL sukienki skórzane spódnice skórzane skóropodobne ubrania baskinki polscy projektanci Aleksandra Sulżyńska IADE w Portugalii MSKPU Ćwieki H&M Venecia Parfois czapka z ćwiekami torebka z ćwiekami buty z ćwiekami Springfield LOOKBOOK 2013 kolekcja plażowa lato 2013 SPF MAN SPF WOMAN Kostiumy kąpielowe Beach Bunny modne bikini Beach Bunny Polska Irina Shayk zdjęcia marka SAO PAULO kolekcja 2013 lookbook modne stylizacje TWEEDE RONDE stylizacje na lato adidas BOOSTT modne obuwie sportowe najmodniejsze buty modne buty biegowe najnowsze buty adidas



 

RAY-BAN PREZENTUJE NOWĄ KAMPANIĘ

Kategoria: lookbook      2013-04-29

Mediolan (Włochy), Kwiecień 2013 - Luxottica Group, właściciel marki Ray-Ban ? i globalny lider segmentu okularów premium ? prezentuje nową kampanię kopmunikacyjną RAY-BAN ENVISION.

RAY-BAN ENVISION uosabia ducha hasła Never Hide: pragnienie żeby w każdej sytuacji pozostać sobą i swobodnie wyrażać swoje opinie i osobowość. Od początków Ray-Bana w 1937 roku aż do dzisiaj marka podkreśla wartości takie jak legendarny styl oraz jakość & funkcjonalność, które są podstawowymi elementami DNA Ray-Bana.

  
RAY-BAN ENVISION wyróżnia wszystkich tych ludzi, którzy mają jasno określony cel. Indywidualistów, marzycieli, ludzi, którzy podążają za swoimi marzeniami, są innowtorami i pionierami w swoich dziedzinach, naprawdę zmieniają świat poprzez swoje działania i mają wyraźne określony cel do którego dążą.

  
Zdjęcia do kampanii po raz drugi robił Mark Seliger, stylizacją zajęła się natomiast laureatka trzech Oskarów za kostiumy Colleen Atwood. Sesja zdjęciowa odbywała się w kilku różnych lokalizacjach w Kalifornii w listopadzie 2012 roku i przedstawia sześciu różnych ludzi, którzy zostają uchwyceni w niezykłych momentach w których próbują dogonić swoje marzenia. To właśnie ci indywidualiści, którzy kierowani pasją, odnajdują sens w realizacji swoich marzeń.

  
“To było wspaniałe doświadczenie móc pracować z Ray-Banem raz jeszcze. Ta propozycja była jak prezent pełen świetnych pomysłów, rockowej energii i trzęsień ziemi – dzięki temu wszystkiego możliwe jest stworzenie wielkiej kampanii. I oczywiście dzięki samemu bogactwu marki Ray-Ban.” – mówi Mark Seliger.
“Dla mnie wyjątkowe było współtworzenie takiej realistycznej, niemal dokomentalnej sesji z kreatywną ekipą prosto z Paryża na czele z Markiem Seligerem. To było jak mini-film!”- tak podsumowała całą sesję stylistka Colleen Atwood.

  
Soczewka jest jak silnik okularów przeciwsłonecznych. Od samego początku swojego istnienia, najwyższej jakości soczewki były sercem marki Ray-Ban. Ta historia jakości pojawia się po raz pierwszy w kampanii Envision, która podkreśla zalety legendarnych soczewek Ray-Bana m.in.: ich trwałość, przejrzystość i ochronę.
Soczewki są także bohaterem konkursu dla konsumentów RAY - BAN ENVISION SERIES. Każdy może wejść na stronę ray-ban.com i przesłać kreatywną wizję swojego marzenia. Konsumenci mogą czerpać inspirację z przedstawionych wizji różnych ludzi z wielu zakątków świata, których marzenia stają się także formą opowieści o współczesnym świecie w którym wszyscy żyjemy. Ekipa Ray-Bana w Polsce wybierze tą najciekawszą wizję spośród tych nadesłanych z naszego kraju i pomoże w realizacji tego marzenia! Dzięki wysokiej jakości soczewkom okulary Ray-Bana stają się jednym z narzędzi do realizacji celów. Zobaczmy poniżej dlaczego tak jest.

 
PRZEJRZYSTOŚĆ
To zdjęcie powstało w San Pedro (Los Angeles), rowerowy posłaniec nosi model RB3025 002/58 z polaryzacją i podczas sesji został zawieszony w powietrzu ponad innymi rowerzystami.
Soczewki z polaryzacją Ray-Bana perfekcyjnie chronią oczy przed oślepiającymi odblaskami (np.: od asfalstu, wody czy śniegu) oraz wyposażone są w specjalną powłokę z antyrefleksem gwarantującą czystość widzenia. Ray-Ban stosuje tylko najwyższe jakości materiały do produkcji soczewek. Precyzyjnie szlifowane i polerowane soczewki są wolne od zakłócajacych widzenie zarysowań i nierówności.
Wszystkie soczewki Ray-Bana z polaryzacją oznaczone są literą „P” na soczewce tuż przy logo. Dzięki zastosowaniu tego filtra nasze oczy odpoczywają a przejrzystość widzenia się polepsza.

  
TRWAŁOŚĆ
Z kolei to zdjęcie powstało przed klubem The Golden Gopher na przedmieścich Los Angeles, gdzie można spotkać różnych muzyków rockowych znanych z lat 80-tych.
Te modele Ray-Bana: RB 3016 W0365, RB 8301 019/N8 i RB8307
002/N5 wyposażone są w bardzo wytrzymałe soczewki, które są specjalnie chemicznie utwardzane.
Dodatkowo są także wyposażone w specjalne powłoki chroniące przed ścieraniem i zarysowaniami.
Wyjątkowo stabilne, szklane soczewki nie bledną i nie zmieniają kolorów nawet po upływie dłuższego czasu.

  
OCHRONA
To zdjęcie powstało w El Rey Theatre (Los Angeles), prawdziwi muzycy z różncych kapel wcielili się w role bohaterów kampanii.
Goły mężczyzna pojawiający się na scenie nosi model klasyczny Aviator RB3025
112/69 z kolorowymi soczewkami lustrzanymi.
Wszystkie soczewki Ray-Bana chronią w 100% przed szkodliwym promieniowaniem UV. Kolor soczwki decyduje o kategorii filtra, stosownie do współczynników transmisji światła widzialnego i niebieskego. Dzięki tym soczewkom osiągamy niespotykany komfort widzenia oraz radość z widzenia perfekcyjnie każdego koloru.

  
KOMFORT
Scenerią do tego zdjęcia było Universal Studios (Los Angeles), a jego bohaterką bardzo zajęta mama z dwójką dzieci, nosząca korekcyjny model RX5154 2012.
Okulary korekcyjne Ray-Bana to perfekcyjne połączenie technologii i stylu.
W każdej z opraw wykorzystywany jest wysokiej jakości materiał taka by zagwarantować perfekcyjne dopasowanie i komfort użytkowania w legendarnym stylu Ray-Bana.




Tagi: RAY-BAN ENVISION , najnowsza kolekcja , okulary RAY-BAN , modne okulary przeciwsłoneczne































 

Komentarze


Brak komentarzy

Aby dodać komentarz musisz się zalogować

Pozostałe wydarzenia - LOOKBOOK
nowa kolekcja Sebastiana Kubiaka Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-30
PURISMO to nazwa nowej kolekcji wrocławskiego projektanta Sebastiana Kubiaka, który już nie raz zaskoczył nas przestrzenną formą swoich kreacji. Również w tym sezonie, linią sylwetek rządzi geometria, jednak dzięki unikatowym zdobieniom tkanin wykonanym laserem, zyskały nowy wymiar.




DAMSKA KOLEKCJA WRANGLER Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-27
Linia Wrangler Denim Spa to dżinsy nasączone kosmetykami nawilżającymi, które wygładzają i koją skórę nóg. Po spektakularnej premierze w sezonie wiosenno-letnim, w kolekcji jesień-zima 2013 wprowadzamy nowe, zimowe odcienie.




Męski styl na cebulkę Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-27
Druga połowa lata z zimnymi porankami i gorącymi popołudniami sprawia, że chętniej sięgamy po tzw. styl wielowarstwowy. W męskim ubiorze niezbędne stają się lekkie okrycia, które zgodnie z trendami, łączymy z letnimi dzianinami, miękkimi koszulami oraz modnymi wzorzystymi szalami.




Converse Chuck Taylor All Star Rock Craftsmanship Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-27
Męska kolekcja Rock Craftsmanship to rzemieślnicza precyzja w awangardowym wydaniu. Każdy but łączy rock?n?rollowy detal i kunsztowne wykonanie, których nie powstydziłby się mistrz cechu. Czas nadać stylizacjom wyrazu.




Jesień w Top Secret Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-27
Jesienna oferta Top Secret zaczyna się już pojawiać się w sklepach i sprzedaży internetowej. W sierpniu na witrynach zobaczymy zdjęcia z najnowszej sesji, autorstwa znanego fotografika Jacka Poremby.




KOLEKCJA SAO PAULO 2013 Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-27
PRZYWITAJ LATO OTOCZONA EKSLUZYWNĄ I WYGODNĄ KOLEKCJĄ SAO PAULO 2013




Biżuteria Marisy Giannini Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-17
Biżuteria Marisy Giannini ? eksplozja młodości i koloru. Plecione i barwne ozdoby z metalem i sznurkami w roli głównej szykują modowy przewrót w biżuterii. A wszystko to za sprawą Marissy Giannini i jej niewyczerpanej, artystycznej kreaty wności.




Biżuteria Dolce Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-17
Piękne kolczyki w bardzo kobiecym, ponadczasowym stylu. Delikatne, ale wyraziste, zachwycają doskonałą harmonią prostoty i wyrafinowania. Świetnie łączą tradycyjną formę z nowoczesnym lokiem.




O bag w letnim wydaniu Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-17
W wakacyjnym sezonie każda z nas pamięta o uzupełnieniu garderoby o najmodniejsze stroje kąpielowe, sandały czy biżuterię. Niezwykle istotnym dodatkiem, który pozwoli na odświeżenie stylizacji z poprzednich sezonów, jest torba plażowa.




Sezon jesieo-zima 2013 z marką Converse Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-17
W sezonie jesieo/zima 2013 z marką Converse poczujesz klimat alternatywnej sceny muzycznej. Koncerty, imprezy w zaciemnionych piwnicach, lokale znane tylko ?wybranym?. Dni będą coraz krótsze, ale wieczorem miasto będzie odkrywad kolejne tajemnice. Poznaj je w Conversach.






powrót do góry ↑

Strona główna | O nas | Reklama | Regulamin | Pomoc | Widżety | Kontakt
    realizacja: Agencja Interaktywna zets.pl
a