Strona wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej X
nosimy.pl - najmodniejsze miejsce w sieci
    
zapamiętaj mnie         Nie masz konta? Zarejestruj się!

Użytkownicy on-line

Aktualnie nie ma żadnego użytkownika on-line

Akcje użytkowników

kresca 21:02   2017-05-03

Zalogowała się


domi 13:42   2016-09-25

Zalogował się


mami3 13:42   2016-09-25

Wylogowała się


mami3 13:34   2016-09-25

Zalogowała się


Ogłoszenia

Tagi




 

Dobra energia na lato od me-like

Kategoria: lookbook      2013-03-06

Marka me-like dzięki pierwszej, kontrowersyjnej kolekcji naszyjników inspirowanych różańcem, stała się ulubienicą celebrytów i ludzi związanych zawodowo z modą. Na sezon SS 2013 ma zamiar przenieść swoich wielbicieli na egzotyczne plaże Bali. Czy boho w stylu glamour powtórzy sukces kolekcji SS 2012

 

Projektantki marki me-like stworzyły kolekcję w zgodzie z najnowszymi trendami na nadchodzące lato. Nie brak w niej etnicznych inspiracji, gotyku, ażurowych złoconych elementów, kości, kamieni i całej ferii barw – od naturalnych po neon. Dzięki temu naszyjniki i bransoletki me-like mogą stanowić świetne dopełnienie codziennego ubioru lub same w sobie stać się jego najważniejszą częścią.

Wielbiciele wysokiej jakości i unikalnych produktów nie będą zawiedzeni. Również w tej kolekcji projektantki wykorzystały półszlachetne i szlachetne kamienie oraz charakterystyczne dla marki srebrne i złote ozdoby oraz zawieszki. W stosunku do poprzedniego sezonu ofertę poszerzyły także limitowane dyskretne złote łańcuszki na szyję, które najlepiej pasują w secie z codzienną, skromną, lecz elegancką linią DailyMe. Od niedawna marka oferuje też możliwość samodzielnego zaprojektowania biżuterii w showroomie, który stał się miejscem często odwiedzanym przez stylistów i pasjonatów mody unikatowej. Choć me-like jest stosunkowo młodą marką, wśród jej zwolenników można znaleźć wiele znanych osób, m.in. Joannę Krupę, Kingę Rusin, Katarzynę Zielińska, Ewę Pacułę, Marzenę Sienkiewicz, Ilonę Felicjańską czy Aleksandrę Mikołajczyk.

Boho w wersji glamour – me-like Bali SS 2013

Linia limitowana me-like Bali kolekcji wiosenno-letniej na rok 2013 przeznaczona jest dla osób szukających spokoju umysłu, ciała i ducha. Choć wśród propozycji naszyjników i bransoletek nie zabraknie charakterystycznych dla marki krzyży, to hitem będą przede wszystkim kamienie przywiezione z Indonezji i unikalne, ręcznie rzeźbione przez balijskich rzemieślników zawieszki: czaszki, pióra, kły, wizerunki Buddy, wykonane z rogu jelenia lub indonezyjskiego drewna Sono.

Nasiona ludzi sukcesu

Bransoletki i naszyjniki z rudrakshą to wyjątkowa pozycja w ofercie marki na nadchodzącą wiosnę i lato.  Rudraksha (wg. hinduskiej mitologii "Oczy Shiva") to rzadkie i cenne nasiona, które leczą wiele schorzeń ciała i umysłu. Sznury modlitewne z owocami tego rzadkiego drzewa, które rośnie w górach Nepalu, Indonezji, Birmy, Jawy i Sumatry, od wieków były wykorzystywane przez hinduistów i buddystów przy medytacjach i modlitwach. Od wieków także wierzy się głęboko w ich święte i lecznicze właściwości i silny wpływ na właściciela.

Noszone przy skórze, nasiona rudrakshy zmniejszają ryzyko chorób serca, obniżają ciśnienie krwi, wpływają pozytywnie na pamięć i świadomość, uspokajają system nerwowy, pomagają wyciszyć umysł i odpędzają złe myśli. Dodatkowo zwiększają odporność, energię i wytrzymałość. Polecane są osobom narażonym na stres i przeżywającym depresje. Badania od lat prowadzone na uniwersytetach w Indiach i na świecie potwierdziły pozytywny wpływ rudrakshy na właściciela. Obecnie nosi się ją również z uwagi na rzadką urodę. W połączeniu ze złotymi elementami i naturalnymi kamieniami nasiona zyskują nowoczesną i bardzo ekskluzywną oprawę, która pasuje do każdej wiosennej i letniej stylizacji.

Nasiona rudrakshy w naturze osiągają wielkości od 3 do 40 mm, przy czym mniejsze są najdroższe i najrzadsze. W biżuterii me-like rudraksha ma od 4-6 mm!  Żywotność nasion jest bardzo długa - mogą przetrwać ponad 8 pokoleń. Poszukiwane są na świecie, jako klejnot paciorków ze względu na swe mistyczne właściwości przez biznesmenów, celebrytów i ludzi sukcesu. Wśród ich wielbicieli byli m.in. Budda, Dalajlama i Ghandi, a obecnie biżuterię z rudrakshą cenią m.in. Julia Roberts, Karolina Kurkova, Ana Beatriz Barros, Jean-Claude Van Damme, Michelle Rodriguez, Lenny Kravitz czy Antonio Marras (projektant).

„Mamy nadzieję, że rudraksha zdobędzie w Polsce swoich fanów, którzy docenią nie tylko jej bardzo pozytywny wpływ, ale również urok i piękno biżuterii, w której jest użyta. Myśle, że klientów może zaciekawić dodatkowo możliwość zaprojektowania unikatowego amuletu z grawerem na naszyjniku i bransoletce dla siebie lub bliskiej osoby. W warszawskim showroomie me-like projektanci mogą pomóc stworzyć taką biżuterię począwszy od wyboru łączenia, koloru kamieni, ich szlifu po kolejność sekwencji - możliwości jest bardzo dużo” - mówi Agnieszka Ziajkowska-Knap, projektantka me-like.

 

Ceny biżuterii z kolekcji wiosenno-letniej zaczynają się już od 149 zł.

 

Więcej informacji o marce na: www.me-like.pl

oraz na FanPage’u www.facebook.com/melike.fashion




Tagi: me-like , najnowsza kolekcja , wiosna-lato 2013 , boho w stylu glamour , modne naszyjniki , naszyjniki podobne do różańca , etniczne naszyjniki , Ewa Pacuła , Marzena Sienkiewicz , Joanna Krupa













 

Komentarze


Brak komentarzy

Aby dodać komentarz musisz się zalogować

Pozostałe wydarzenia - LOOKBOOK
nowa kolekcja Sebastiana Kubiaka Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-30
PURISMO to nazwa nowej kolekcji wrocławskiego projektanta Sebastiana Kubiaka, który już nie raz zaskoczył nas przestrzenną formą swoich kreacji. Również w tym sezonie, linią sylwetek rządzi geometria, jednak dzięki unikatowym zdobieniom tkanin wykonanym laserem, zyskały nowy wymiar.




DAMSKA KOLEKCJA WRANGLER Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-27
Linia Wrangler Denim Spa to dżinsy nasączone kosmetykami nawilżającymi, które wygładzają i koją skórę nóg. Po spektakularnej premierze w sezonie wiosenno-letnim, w kolekcji jesień-zima 2013 wprowadzamy nowe, zimowe odcienie.




Męski styl na cebulkę Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-27
Druga połowa lata z zimnymi porankami i gorącymi popołudniami sprawia, że chętniej sięgamy po tzw. styl wielowarstwowy. W męskim ubiorze niezbędne stają się lekkie okrycia, które zgodnie z trendami, łączymy z letnimi dzianinami, miękkimi koszulami oraz modnymi wzorzystymi szalami.




Converse Chuck Taylor All Star Rock Craftsmanship Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-27
Męska kolekcja Rock Craftsmanship to rzemieślnicza precyzja w awangardowym wydaniu. Każdy but łączy rock?n?rollowy detal i kunsztowne wykonanie, których nie powstydziłby się mistrz cechu. Czas nadać stylizacjom wyrazu.




Jesień w Top Secret Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-27
Jesienna oferta Top Secret zaczyna się już pojawiać się w sklepach i sprzedaży internetowej. W sierpniu na witrynach zobaczymy zdjęcia z najnowszej sesji, autorstwa znanego fotografika Jacka Poremby.




KOLEKCJA SAO PAULO 2013 Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-27
PRZYWITAJ LATO OTOCZONA EKSLUZYWNĄ I WYGODNĄ KOLEKCJĄ SAO PAULO 2013




Biżuteria Marisy Giannini Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-17
Biżuteria Marisy Giannini ? eksplozja młodości i koloru. Plecione i barwne ozdoby z metalem i sznurkami w roli głównej szykują modowy przewrót w biżuterii. A wszystko to za sprawą Marissy Giannini i jej niewyczerpanej, artystycznej kreaty wności.




Biżuteria Dolce Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-17
Piękne kolczyki w bardzo kobiecym, ponadczasowym stylu. Delikatne, ale wyraziste, zachwycają doskonałą harmonią prostoty i wyrafinowania. Świetnie łączą tradycyjną formę z nowoczesnym lokiem.




O bag w letnim wydaniu Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-17
W wakacyjnym sezonie każda z nas pamięta o uzupełnieniu garderoby o najmodniejsze stroje kąpielowe, sandały czy biżuterię. Niezwykle istotnym dodatkiem, który pozwoli na odświeżenie stylizacji z poprzednich sezonów, jest torba plażowa.




Sezon jesieo-zima 2013 z marką Converse Kategoria: LOOKBOOK      2013-07-17
W sezonie jesieo/zima 2013 z marką Converse poczujesz klimat alternatywnej sceny muzycznej. Koncerty, imprezy w zaciemnionych piwnicach, lokale znane tylko ?wybranym?. Dni będą coraz krótsze, ale wieczorem miasto będzie odkrywad kolejne tajemnice. Poznaj je w Conversach.






powrót do góry ↑

Strona główna | O nas | Reklama | Regulamin | Pomoc | Widżety | Kontakt
    realizacja: Agencja Interaktywna zets.pl
a