Strona wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej X
nosimy.pl - najmodniejsze miejsce w sieci
    
zapamiętaj mnie         Nie masz konta? Zarejestruj się!

Użytkownicy on-line

Aktualnie nie ma żadnego użytkownika on-line

Akcje użytkowników

sittingduck 16:06   2018-01-17

Wylogowała się


sittingduck 15:50   2018-01-17

Zalogowała się


kresca 21:02   2017-05-03

Zalogowała się


domi 13:42   2016-09-25

Zalogował się


Ogłoszenia

Tagi




 

EVA MENDES i VOGUE

Kategoria: moda      2013-02-16

EVA MENDES NOWĄ AMBASADORKĄ VOGUE EYEWEAR. Vogue Eyewear ogłasza Evę Mendes nową twarzą swojej kampanii reklamowej wiosna/lato 2013

  

   

 

 

 

 

 

Mediolan, styczeń 2013 r.

Firma Vogue Eyewear ogłosiła, że twarzą jej najnowszej kampanii reklamowej wiosna/lato 2013 będzie Eva Mendes. Zachwycająca piękność i muza świata mody oraz znana na całym świecie aktorka świetnie pasuje do radosnego i młodzieńczego ducha Vogue Eyewear.

Jej zjawiskowa uroda jest zniewalająca zarówno na ekranie, jak i w bezpośrednim kontakcie czy na zdjęciach. Jej urok podkreśla nowa kampania reklamowej marki Vogue Eyewear na sezon wiosna/lato 2013. Zrealizowana w słoneczny, październikowy dzień w Modern 01, majestatycznym domu z widokiem na zachodnią część Hollywood, kampania marki składa się sześciu kolorowych, utrzymanych w jasnej tonacji zdjęć, na których udało się uchwycić prawdziwą naturę pięknej Evy. Mistrzem obiektywu po raz kolejny był Mario Testino, jeden z najbardziej znanych i cenionych fotografów na świecie.

Obecnie Evę Mendes można oglądać w uznanym przez krytyków filmie „Holy Motors” oraz w „The Place Beyond the Pines” obok Ryana Goslinga i Bradleya Coopera. Eva Mendes powiedziała o sesji: „To był piękny dzień w Los Angeles, wokół było mnóstwo zachwycających okularów przeciwsłonecznych marki Vogue Eyewear, a zdjęcia robił niesamowity Mario Testino. Było bosko!” „Od dawna współpracuję z Vogue Eyewear i w naszych kampaniach uczestniczyło już wiele pięknych kobiet, takich jak Gisele, Daria czy Kate. Teraz do tej listy dołączyła Eva Mendes. Praca z nią to czysta przyjemność. Dzięki swojej zmysłowości i kobiecości Eva idealnie pasuje do naszej kolekcji. Atmosfera na planie była fantastyczna” — mówi Mario Testino, który już od kilku lat pracuje przy kampaniach Vogue Eyewear. Mimo tak długiej współpracy każdy projekt z jego udziałem jest zupełnie nowym wyzwaniem.

Kolekcja, którą Eva prezentowała w kampanii, inspirowana jest modą dominującą na lotniskach i potwierdza, że marka jak zawsze wyprzedza obowiązujące trendy. W kampanii wykorzystanych zostanie sześć efektownych i pełnych kobiecości fotografii o zdecydowanym charakterze, wyrafinowanym uroku i delikatnych, a zarazem wyrazistych konturach. Zdjęcia te idealnie oddają charakter samej Evy Mendes. „Uwielbiam okulary. Niezależnie od tego, czy są to okulary korekcyjne czy przeciwsłoneczne, są one pewnym przedłużeniem osobowości i fantastycznym dodatkiem, który uwielbiam wykorzystywać w przeróżnych stylizacjach, zależnie od humoru i tego, co mam zamiar włożyć. Moje ulubione okulary to oprawki w stylu retro, szczególnie te nawiązujące do lat 50., 60. czy 70. Okulary korekcyjne noszę dopiero od niedawna i uwielbiam je, naprawdę!”

 

 

 

 

VO2764

 

Cechą charakterystyczną tego modelu okularów korekcyjnych jest hipsterski styl, który podkreśla delikatny kształt opraw. Okulary te będą idealnym dodatkiem dla zorientowanych w modowych trendach, ale i odważnych kobiet, które zawsze pragną być „In Vogue”. Szlifowane detale w górnej części ramki dodają charakteru zaokrąglonym liniom, a nieco za duże tarcze idealnie nadają się do soczewek progresywnych i skupiających. Model ten, którego wyjątkowy charakter podkreślają metalowe detale zauszników, dostępny jest w szerokiej gamie kolorystycznej. Znalazły się w niej oprawy czarne, a także szylkretowe w różnych kombinacjach kolorystycznych, takich jak: szaro-zielone, szaroróżowe, perłowo-jasnoniebieskie czy perłowo-fioletowe. Dostępne również w wersji Asian Fit.

VO3846S

Metalowe pilotki to ponadczasowa klasyka, tym razem w odświeżonej wersji z nowymi detalami, idealne na wiosnę. Metalowe ramki z charakterystycznym podwójnym mostkiem, kolorowymi końcówkami zauszników i różnymi soczewkami mają kultowy, ale niepowtarzalny wygląd, idealny dla trendsetterki pragnącej dodać swojej garderobie nieco szyku. Okulary te dostępne są w szerokiej gamie kolorów: od brązowych z zielonymi zausznikami przez niebieskie z pomarańczowymi zausznikami aż po czarne i niebieskie.

VO2750H

Okulary korekcyjne zawdzięczające swój wyjątkowy szyk delikatnym konturom i dopracowanym detalom. Dzięki perełce w zausznikach te octanowe oprawy będą najbardziej romantycznym w tym sezonie modelem, idealnym dla kobiet ceniących elegancję. Dostępne w klasycznych kolorach, szylkretowym i czarnym, a także w wersji niebieskiej, w kolorze jasnego, przyćmionego różu i masy perłowej. Dostępne również w wersji Asian Fit.

VO2795S

Inspirowany najnowszymi trendami model okularów przeciwsłonecznych w kocich oprawach, którego charakterystyczną cechą jest wstawka w postaci logo. Idealny dla kobiet, które chciałyby wprowadzić do swojego stylu nieco najnowszej mody. Poza wersją czarną i klasyczną szylkretową ramki dostępne są również w wersji z gołębim frontem i morskim tyłem, pudrowo-szarym frontem i koralowym tyłem oraz kobaltowo-niebieskim frontem i tyłem w kolorze dojrzałej róży. Dostępne również w wersji Asian Fit.

VO2767 

Ten kilkuwarstwowy model okularów korekcyjnych wyróżnia się klasycznymi i zdecydowanymi konturami. Prostokątna ramka, której charakter podkreśla detal w kształcie łezki na zausznikach, bardzo się w tym sezonie wyróżnia. Oprawki dostępne są w pełnej gamie odważnych i bezkompromisowych kombinacji takich kolorów, jak czerwony, beżowy, niebieski czy szylkretowy. Dostępne również w wersji Asian Fit.

VO2778SB

Ten model okularów przeciwsłonecznych ma w sobie ponadczasowy urok. Niepowtarzalny charakter tych inspirowanych naturą i przeszłością okularów przeciwsłonecznych produkowanych metodą wtryskową, nieco za dużych, o prostokątnym kształcie, podkreśla delikatny, kwiatowy detal na zauszniku. Stylowa, wyraźnie zarysowana ramka dostępna jest w kolorze wiśniowym, oliwkowo zielonym i niebieskim, a także w klasycznej wersji czarnej i szylkretowej.

  

www.vogue-eyewear.com

Luxottica Group S.p.A.

Luxottica Group jest liderem w branży najwyższej jakości luksusowych i sportowych okularów. Jest właścicielem około 7000 sklepów detalicznych z okularami korekcyjnymi i przeciwsłonecznymi w Ameryce Północnej, w regionie Azji i Pacyfiku, w Chinach, Republice Południowej Afryki, Ameryce Łacińskiej i w Europie, dysponuje także silnym i zrównoważonym portfelem marek. Do marek własnych grupy Luxottica należy Ray-Ban, najbardziej znana marka okularów przeciwsłonecznych, a także Oakley, Vogue, Persol, Oliver Peoples, Arnette i REVO, natomiast marki okularów sprzedawanych na podstawie licencji to Giorgio Armani, Bvlgari, Burberry, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Donna Karan, Polo Ralph Lauren, Prada, Tiffany i Versace. Poza globalną siecią sprzedaży hurtowej obejmującą 130 krajów, Grupa jest też właścicielem sieci działających na najważniejszych rynkach sklepów detalicznych, takich jak LensCrafters, Pearle Vision i ILORI w Ameryce Północnej, OPSM i Laubman & Pank w regionie Azji i Pacyfiku, LensCrafters w Chinach, GMO w Ameryce Łacińskiej oraz Sunglass Hut na całym świecie. Produkty Grupy są projektowane i produkowane w sześciu zakładach firmy we Włoszech, dwóch, będących wyłączną własnością Grupy, zakładach produkcyjnych w Chinach, w jednej fabryce w Brazylii i jednej w Stanach Zjednoczonych, która specjalizuje się w produkcji okularów sportowych. W 2011 r. obroty netto Grupy Luxottica przekroczyły 6,2 miliarda euro. Dodatkowe informacje o Grupie znaleźć można na stronie internetowej www.luxottica.com.




Tagi: EVA MENDES , najnowsza sesja zdjęciowa , VOGUE EYEWEAR , okulary vogue , Luxottica Group , modne okulary korekcyjne , modne okulary przeciwsłoneczne , najmodniejsz okulary , jak nosić okulary , nosimy okulary



































 

Komentarze


Brak komentarzy

Aby dodać komentarz musisz się zalogować

Pozostałe wydarzenia - Moda
poprzecenie.pl Kategoria: Moda      2015-05-26
Sklep poprzecenie.pl powstał stosunkowo niedawno lecz dynamicznie wkraczamy w sprzedaż odzieży i akcesorii renomowanych producentów w bardzo korzystnych cenach. Specjalizujemy się w ubraniach i akcesoriach dla mężczyzn.




Buty Nessi na plażach świata Kategoria: Moda      2013-07-30
Środek sezonu, połowa wakacji, czyli pełnia lata! Relaks trwa w najlepsze, a marka Nessi pracowicie sprawdza, co nosi się na najsłynniejszych plażach świata, jak odpoczywają nasze stopy i czy nadal królują ponadczasowe sandałki. Zapraszamy w podróż na trzy zupełnie wyjątkowe plaże!




UPOLUJ LETNIE OKAZJE Kategoria: Moda      2013-07-27
Lato jest to czas kiedy chcemy wyglądać wyjątkowo. Ubrania jakie wybieramy muszą być niezwykle lekkie i wygodne oraz powinny podkreślać naszą piękną opaleniznę. Każda z nas chce czuć się modnie i komfortowo podczas wakacji.




modna biel Kategoria: Moda      2013-07-27
Biel zdominowała wybiegi oraz ulice. Ten czysty kolor sprawia, że stylizacje nabierają lekkości oraz większej estetyki. Idealne rozwiązanie dla miłośniczek minimalizmu. Biel doskonale sprawdza się podczas letnich upałów.




kolorowe stylizacje Kategoria: Moda      2013-07-27
Nie bójmy się kolorów! W letnim sezonie warto postawić na stylizacje bazujące na intensywnych barwach. Inspiracją niech będą sezonowe owoce. Śliwkowa koszula, wiśniowa spódnica, a może malinowa torebka? Wybierz swój kolor i wyglądaj soczyście.




ANNISS SUMMER POP-UP STORE Kategoria: Moda      2013-07-27
Od 16 lipca zapraszamy do nowo otwartego pop up shop marki Anniss na ul. Meiselsa 3 w Krakowie.




Stylizacje z pokazu Ariel Kategoria: Moda      2013-07-27
Od wyjątkowego pokazu marki Ariel minęło już trochę czasu, nie mniej jednak chcielibyśmy podzielić się zdjęciami wyjątkowych stylizacji, które zostały przygotowane specjalnie na to wydarzenie. Warto podkreślić, że była to pierwsza tego rodzaju współpraca marki z młodymi polskimi projektantami.




Styl w wielkim mieście Kategoria: Moda      2013-07-27
Czy stolica mody jest tylko jedna? Z całą pewnością nie: wielkie miasta kreują trendy i przyciągają miłośników mody. To właśnie na ich ulicach rodzą się pomysły , które potem naśladuje cały świat.




DENI CLER backstage z sesji Kategoria: Moda      2013-07-27
Zaczęło się od niespodziewanej zmiany planu. Dosłownie. W ostatniej chwili sesja została przeniesiona do innej lokalizacji. Zamieszanie wprowadziło twórczy zamęt, zapowiadała się fajna praca i tak też się stało. W bardzo letniej aurze powstawała sesja zdjęciowa do kampanii Jesień Zima DENI CLER




look inspirowany francuskimi blogerkami Kategoria: Moda      2013-07-27
Francuski szyk kojarzy nam się z wygodnymi casualowymi stylizacjami składającymi się z rurkowatych jeansów, bawełnianych t-shirtów, trencza czy mokasynów. Klasyka przede wszystkim! Czy oznacza to zatem, że na francuskich blogach poświęconych modzie nie zobaczymy innych propozycji?






powrót do góry ↑

Strona główna | O nas | Reklama | Regulamin | Pomoc | Widżety | Kontakt
    realizacja: Agencja Interaktywna zets.pl
a